سرخط خبرها

باز هم حادثه برای کارگران خدمات‌شهری

  • کد خبر: ۱۰۱۰۶۵
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
باز هم حادثه برای کارگران خدمات‌شهری
بی‌احتیاطی یک راننده موجب بروز حادثه و مصدومیت ۲ کارگر خدمات‌شهری شهرداری مشهد شد.

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ مشهد در آستانه فصلی نوست و نیرو‌های شهرداری نیز بسیج شده اند تا شهر را آماده پذیرایی از زائران و مجاوران کنند. رنگ آمیزی جداول، نظافت معابر، المان سازی شهری و ده‌ها مأموریت دیگر از دسته اقداماتی هستند که در این روز‌ها شاهد آن در نقطه نقطه شهر هستیم.

فعالیت‌هایی که نیرو‌های زردپوش و سبز پوش شهرداری را دخیل کرده و این قشر تلاشگر خدمات شهری را به معابر و میادین شهر کشانده است. در لابه لای خبر‌های خوش استقبال از بهار و آماده سازی شهر برای نوروز ۱۴۰۱،  اما روز گذشته سانحه‌ای کام این روز‌های خوب را تلخ کرد. سانحه‌ای که موجب شد تا دو تن از مأموران خدمات شهری با بی احتیاطی شهروند مشهدی به شدت زخمی و ایام نوروز را مهمان تخت بیمارستان شوند.

مصدومان به بیمارستان منتقل شدند

مدیرکل سازمان خدمات شهری شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه خونین گفت: با توجه به فرا رسیدن نوروز طبق سال‌های گذشته، مأموران سازمان خدمات شهری برای اجرای برخی از عملیات‌های خدماتی به نقاط مختلف شهر اعزام شدند. در این میان ظهر دیروز تیم‌های خدمات شهری در حاشیه تقاطع غیرهم سطح جهاد در حال جمع آوری کیسه‌های شن و نمکی بود ند که برای روز‌های سرد و یخبندان در کنار مسیر تعبیه شده بودند. ناگهان راننده بی احتیاط یک دستگاه خودرو سواری با این گروه برخورد می‌کند.

سید محسن رهنمایی افزود: راننده خودرو حادثه دیده که سرعت زیادی داشته به دلیل بی توجهی به جلو با خودرو سازمان خدمات شهری برخورد کرده است. خودرو سواری که موجب بروز این حادثه رانندگی شده پس از برخورد با خودرو خدمات شهری از مسیر منحرف شده و به دو تن از کارگران خدمات شهری برخورد کرده است.
این مقام مسئول بیان کرد: با اعلام حادثه بلافاصله کارگران زخمی به وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند. تحقیقات میدانی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد برای علت یابی دقیق این حادثه رانندگی ادامه دارد.

حال یکی از مصدومان وخیم است

مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد نیز در توضیح دیگر ابعاد این حادثه گفت: به محض اعلام این سانحه رانندگی به سامانه فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ بلافاصله دو دستگاه خودرو آمبولانس به محل حادثه واقع در بزرگراه جهاد اعزام شدند.
محمد علیشاهی افزود: با حضور مأموران ما در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو تن از کارگران شهرداری هنگام انجام مأموریت خود از سوی راننده بی احتیاط یک دستگاه خودرو سواری زیر گرفته شده اند.

علیشاهی ادامه داد: در اثر این سانحه دل خراش رانندگی متأسفانه دو کارگر شهرداری به شدت مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) منتقل شدند و تحت مراقبت ویژه قرار گرفتند. در این حادثه نیز راننده خودرو سواری مصدوم و داخل اتاق خسارت دیده خودرواش گرفتار شده بود که پس از رهاسازی به وسیله تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان ولایت مشهد منتقل شد.
به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد حال یکی از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->